B.93 involveret i stor pris

Del denne nyhed

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

B.93 involveret i stor pris

Vores 3F Ligahold har – via Enterprise og B.93’s gode ide – trukket en del opmærksomhed.

Kort og præcist beskrevet vælger B.93 hver måned den mest værdifulde spiller (MVP) fra holdet og spilleren modtager bilnøglerne og kører rundt i bilen, indtil den overdrages til næste måneds profil.

Denne ide har givet genklang hos sponsoren Enterprise og deres danske afdeling vandt den flotte pris EMEA Marketing Award, bl.a. grundet denne ide. Vi har arbejdet med hashtagget #partnermedpowerpiger og det er dette der har banet vejen til den flotte pris.

Anders Hastrup Knudsen, som er Marketing Director for Enterprise fortæller

– Prisen uddeles blandt alle Enterprise Holdings franchise-lande. Alene i Europa er det mere end 40 lande, så der er hård konkurrence. Vi bliver grundlæggende vurderet på, hvor gode vi har været til at brande Enterprise, og de lægger stort vægt på, at vi kan lave kreative marketing-aktiviteter og tænke uden for boksen.

– Det er derfor ikke bare dem med den største TV-kampagne, der vinder, men dem, der formår at bruge brandet på en ny og spændende måde, samtidig med at man er tro over for Enterprises værdisæt.

– Og med #Partnermedpowerpiger-kampagnen lykkedes det os at blande begge dele rent fint, da værdierne i Enterprise og B.93 har utroligt mange lighedspunkter. To af de grundlæggende værdier i Enterprise er “Teamwork rules” og “We work hard … and we reward hard work”, og de to ting viser vi netop med kampagnen og ikke mindst partnerskabet, at vi formår.

B.93’s kommercielle direktør Nicolai Kaas Nordstrøm – udtrykker sig således

Nicolai Kaas Nordstrøm

– Jeg er utrolig stolt over den anerkendelse og pris som Enterprise har modtaget på baggrund af noget B.93 er en vigtig del af del. Det beviser at vi er stand til at gøre en stor positiv forskel for de partnere der vælger at lægge deres sponsor og marketingkroner i B.93.

– Hele min tilgang til sponsorater eller partnerskaber, er at vi skal skabe værdi til vores partnere. Jeg/vi stiller gerne spørgsmålet: Hvad vil du opnå eller hvad skal der til, så du kan blive sponsor/partner i B.93? Vi skal ikke gætte på hvad de vil med deres sponsor og marketingkroner. Vi skal spørge hvad de vil og ønsker at have for deres penge.

– Vores MVP koncept er fantastisk, det er fedt at kunne give pigerne i 3F truppen denne mulighed.

– Jeg glæder mig til at videreudvikle samarbejde med Enterprise. Jeg er sikker på, at det kun er starten på noget stort for begge parter. Enterprise tilbyder nu også alle klubbens medlemmer 15% i rabat på leje af bil. Man skal altid være velkommen til at kontakte mig, hvis man vil i dialog med Enterprise.

– Nørrebro Bryghus og samarbejdet omkring B.93 øllen i forbindelse med vores jubilæum er også et godt eksempel på at vi går de kreative veje, så vi kan skabe meningsfyldte partnerskaber, slutter Nicolai Kaas Nordstrøm.

Stort tillykke til Enterprises danske afdeling. Vi er lidt stolte at have bidraget til, at de har vundet sådan en fornem pris.

 

Skrevet af Claus Vandborg.
Foto af Nicolai Kaas Nordstrøm.